dimarts, d’abril 29, 2008

Gossos a Holanda

Hola família. Us fem arribar un missatge dels Gossos.

"Ei familia! Us escrivim des de Holland, just a Nijmegen. Està fent un dia radiant i la gent ens esta cuidant molt bé. Estem dormint en un vaixell a la vora del riu.

El concert davui promet molt, unes 800 persones ens esperen, sóm caps de cartell en un espai de cultura alternativa que faria furor en les nostres terres (http://www.devasim.nl)Quantes coses hem d'apendre d'aquesta cultura. Ara mateix fent una visita al coffee i amb ganes de tocar.

Finalment sha confirmat el bolo de divendres a Utrech. A les 21.00 (www.Ceesplace.nl) al carrer Oudegrachwerf 275. Demà a Bussum per dos dies. Us anirem explicant les batalletes aixi que poguem.

Salut Familia"

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Gossos,
La vostra vinguda a Nijmegen ha sigut fantástica per a nosaltres. A l'endemá del concert tothom felicita al Lothar per haber organitzat La Nit de la Reina i la gen han estat sorpresos amb la vostra actuació. Diuen que no passa sovint que la gen massalment es dexi encisar tant per un grup. Personalment vaig disfrutar com un camell i m'encanta d'haber os conegut. Una forta abraçada de nosaltres tres per a tots i us desitgem que us vagi molt be avui i demá a Bussum i a Utrecht.
montse (i Lothar i Alba)

Anònim ha dit...

Hola Gossos!
You were fantastic! I like your music a lot. I am very sorry I didn't say goodbye. I didn'y know that you were leaving. It was very nice to meet you and I hope to see you soon. Good luck with your performance tonight and I hope you'll enjoy Holland.
Huge hug, Alba
Adeu i molts petons!!! ALBA

Traducció;

Veu estar fantastics! La vostra musica m'encanta. Em sap molt greu de no haber-me acomiadat de vosaltres. No em vaig enterar de que marxaveu. Em va encantar de coneixer-us i espero tornar a veure-us. Molta sort aquest vespre i espero que disfruteu de Holanda. Una forta abraçada, Alba